2009年4月25日

GPS

買了新電話一星期, 就心思思學人玩GPS, 之前介紹的店員叫我安裝Mapking, 網上討論區看過很多文章, 首先要安裝GPS Gate 2.6或Port Splitter同Mapking 2007, 不過試完又試還是失敗, 根本連接不到GPS.

因為已經浪費差不多半天時間, 說真: (條氣真係有D唔順~) 之後再用多2個小時上網看文章, 終於找到一編簡單的文.

http://board.phonehk.com/viewthread.php?tid=251889

現在我是用Google Maps, 終於成功了!

Google Map可以在 http://www.google.com.tw/gmm/GoogleMaps.CAB 下載個cab 檔案,放入部機或SDHC卡裡面安裝。

2 意見:

Jackbie 提到...

我都係用Google Map,定位快
睇你attach條link係Samsung 900喎,唔通你部新機係Samsung?我都係用i908嫁

Xkatrina 提到...

^^ 可惜GPS搵唔到外星人.

張貼留言

{ ♥ 多謝您的留言! ♥ }