2009年4月28日

外出

忙忙忙.... 一直看著"吉祥"理事長日理萬機, 作為STAFF的我, 確實感受到理事長幹勁.

K: 理事長, 您又要跟我遠行嗎? ^^
C: 關妳咩事!
K: 貓不可以上機麻. @@"
C: 喵~
K: 你快D出黎啦! ~~""""
C: e到都幾好訓~~~~ 妳唔好再煩我啦~~~ zzzzZZZ.......


2009年4月25日

GPS

買了新電話一星期, 就心思思學人玩GPS, 之前介紹的店員叫我安裝Mapking, 網上討論區看過很多文章, 首先要安裝GPS Gate 2.6或Port Splitter同Mapking 2007, 不過試完又試還是失敗, 根本連接不到GPS.

因為已經浪費差不多半天時間, 說真: (條氣真係有D唔順~) 之後再用多2個小時上網看文章, 終於找到一編簡單的文.

http://board.phonehk.com/viewthread.php?tid=251889

現在我是用Google Maps, 終於成功了!

Google Map可以在 http://www.google.com.tw/gmm/GoogleMaps.CAB 下載個cab 檔案,放入部機或SDHC卡裡面安裝。

2009年4月13日

周圍亂影 [12APR09]

昨天去了大埔海濱公園影相, 算是近來最滿意的相片.